ZBOŽÍ V AKCI



Výměna a vrácení zboží

Jaký je rozdíl mezi výměnou a vrácením zboží do 60 dnů ?

Rozdíl je ve způsobu vrácení zboží a v platbě za poštovné. Pokud chcete zboží vyměnit, necháme si ho od Vás vyzvednout kurýrem GLS na vlastní náklady a na vlastní náklady Vám zašleme nový zboží, které jste si vybrali na výměnu. Chcete-li výtvarné potřeby vrátit, zašlete nám je na vlastní náklady, přičemž Vám poštovné na základě platného zákona neproplacíme.

Co mám dělat, pokud dostanu poškozené zboží ?

Nakupující je povinen si obal zkontrolovat ještě pro převzetím. Pokud je poškozen, vraťte ho kurýrovi, případně sepište škodní protokol a následně nás kontaktujte. Pokud obal poškozen nebyl, ale při vybalení jste zjistili, že zboží je přece jen poškozeno, kontaktujte nás e-mailem. Stručně v něm popište co se stalo a zboží Vám následně vyměníme.

Pokud chci vrátit zboží, jak mám postupovat a za jakých podmínek to mohu udělat ?

V takovém případě je třeba abyste nás kontaktovali e-mailem na info@biladuha.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám vysvětlil další postup při vrácení zboží. Podmínkou při vrácení je, aby zboží bylo nepoškozené a doba od převzetí zásilky nebyla delší než 60 dní. Náklady při vrácení zásilky hradí kupující.

Pokud mi přijde jiné zboží než jsem si objednal ?

Zkontaktujte nás e-mailem na info@biladuha.cz, a to s číslem produktu objednaného zboží, resp. i s číslem faktury. Popište nám v krátkosti produkt, tedy název, militráž, gramáž, rozměr a číslo produktu. Následně Vám zboží vyměníme.

Chci vyměnit zboží, jak mám postupovat ?

V takovém případě je třeba abyste nás kontaktovali emailem na info@biladuha.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám vysvětlil další postup při vrácení zboží. V případě výměny si umělecké potřeby necháme vyzvednout kurýrem GLS. Náklady na poštovné hradí prodávající. Stačí staré zboží zabalit (aby se nepoškodilo) a spolu s reklamačním formulářem počkat na kurýra, který Vám přinese nové zboží a vyzvedne staré.

Pokud se mi nebude líbit zboží, vrátíte mi peníze ?

Jestli se Vám zboží po doručení nebude líbit, můžete nám ho do lhůty 60 dnů od doručení zásilky vrátit. Zboží však nesmí být poškozeno. Po doručení zboží Vám bude platba následně vrácena. Poštovné však podle platného zákona neproplácíme.

Pokud chci vyměnit výtvarné potřeby do 60 dnů, platím i nějaké poštovné ?

Při výměně zboží do 60 dnů poštovné náklady při vyzvednutí zboží kurýrem GLS, jako i poštovné při odeslání nového zboží platíme my. Kupující žádné poštovné platit nemusí.

POZOR to platí jen tehdy, když si necháte umělecké potřeby vyzvednout kurýrem GLS a nepošlete nám zboží na vlastně poštovné náklady.

 

ZGIxNTRkO