S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery.



Kvalita služeb a reklamace

Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá.

V takovém případě se ujistěte, že jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku 728 577 142, který je v pracovní dny od 8:00 do 15:30. Pokud Vám ani v tento čas nikdo telefon nezvedal, zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat e-mail. V případě nespokojenosti můžete kontaktovat manažera společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].

Na můj email mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?

V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku 728 577 142 nebo kontaktovat manažera společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].

Pokud nejsem spokojen se službami Centra služeb zákazníkům, na koho se mám obrátit?
Prosím kontaktujte manažera společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].

Jak mám postupovat když chci zboží reklamovat?

V takovém případě je potřené, abyste nás kontaktovali e-mailem na info@biladuha.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při reklamaci zboží.
V případě vrácení či výměny zboží, prosím, posílejte zásilky na adresu Strojárska 4268, 06901 Snina, Slovensko.

Pokud dostanu poškozené zboží co mám dělat?

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda není přepravní obal poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a zboží zkontrolovat. Pokud bylo zboží poškozeno při přepravě, je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Jen v takovém případě uznáme reklamaci zboží.

 

YWNhNmM